عصر نویسنده

من نه روزم، نه شب، من می‌خواهم عصر باشم تا آدم‌ها در من عصرانه بخورند

عصر نویسنده

من نه روزم، نه شب، من می‌خواهم عصر باشم تا آدم‌ها در من عصرانه بخورند

عصر نویسنده
آخرین نظرات

دانلود رمان بادبادک باز اثر خالد حسینی

دوشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۰۴ ب.ظ

بادبادک بازنام رمان: بادبادک باز

نویسنده: خالد حسینی

مترجم: مهدی غبرائی

تعداد صفحات: 368

فرمت کتاب: PDF

زبان کتاب: فارسی

یکی از بهترین ها

خواندنش را پس از شکل گیری شخصیتتان توصیه می کنیم.

یا: در خواندنش عجله نکنید.

بادبادک باز

نظرات (۲)

خیلی ممنون 😍
نصفه نیمه ست پس چرا!!؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">