عصر نویسنده

من نه روزم، نه شب، من می‌خواهم عصر باشم تا آدم‌ها در من عصرانه بخورند

عصر نویسنده

من نه روزم، نه شب، من می‌خواهم عصر باشم تا آدم‌ها در من عصرانه بخورند

عصر نویسنده
آخرین نظرات

صدای مخترع بزرگ،الکساندر گراهام بل

يكشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۵:۵۸ ب.ظ

تا حالا فکر کردید صدای الکساندر گراهام بل را بشنوید؟

این مرد خودش هم فکر نمیکرد اختراع او در صدواندی سال پیش چنین انقلابی در تکنولوژی جهان برپا کند.

هم اکنون شما را به شنیدن صدای مخترع بزرگ، الکساندر گراهام بل دعوت میکنیم:

دریافت فایل
 

منبع:سایت راسخون

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۸
ز.نجف زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">